-->-->-->
-->-->--> ارساÙx84 Ùx84Ûx8cÙx86Ú© <-->-->-->-->
-->-->-->
ان چی دوست داشتنی ایسه که امان بلبلان دوست داریم ولی اشانا تابدهیم قفس میان و زندانی کنیم!!!
(این چه دوست داشتنی هستش که ما قناری را دوست داریم ولی میندازیم تو قفس و زندانیش میکنیم...!!!)
بیا فاندر...ما را در سایت بیا فاندر دنبال میکنید
برچسب: دوست داشتن,قفس,قناری,زندان, نویسنده: خلیل خدایی بازدید: 632