ندیدن مادر

خرید بک لینک

امکانات وب

-->-->-->
Ùx81اÙx84 ØxadاÙx81ظ
-->-->-->-->
-->-->-->
ابزار Ùx88بÙx84اگ
-->-->-->

-->-->-->

codeتاپ ابزار

Ùx83د Ùx87اÙx8a زÙx8aبا سازÙx8a

-->-->--> ارساÙx84 Ùx84Ûx8cÙx86Ú© <-->-->-->-->

Ùx82اÙx84ب Ùx88بÙx84اگ


-->-->-->

Ùx82اÙx84ب Ùx88بÙx84اگ
Ùx81اÙx84 تارÙx88ت

خورشید بتابه یا نتابه اعلی تتی بوبوهو یا نوبوهو می شب و روز ایتا بوبوسته مرا فرقی ناره همه چیز مرا رویا بوبوسته دانم از امی پهلو بیشایی و مهمان خودا ایسی  ولی تی دیدن دوباره مرا آرزو بوبوسته به رویا و آرزو  کاری نارم ولی حقیقتا خیلی ترا دوست دارم ماره جان!!!

(خورشید بتابد یا نتابد ماه باشد یا نباشد شب و روز من یکی شده برایم فرقی ندارد همه چیز برایم رویا شده میدونم از پیش ما رفته ایی و مهمان خدا هستی ولی دیدن مجددت برایم آرزو شده  به رویا و آرزو کاری ندارم ولی حقیقتا خیلی دوست دارم مادر جان)

بیا فاندر...

ما را در سایت بیا فاندر دنبال می‌کنید

برچسب: مادر, نویسنده: خلیل خدایی بازدید: 654 تاريخ: 2 تير 1393 ساعت: 23:30

صفحه بندی

آرشیو مطالب

خبرنامه