-->-->-->
-->-->--> ارساÙx84 Ùx84Ûx8cÙx86Ú© <-->-->-->-->
-->-->-->

کل عمر ادمی گرفته ایسه ولی وقتی که میره انی اعلامیه رو نویسن شادروان...!!!
(کل زندگی آدمی دپرس است ولی وقتی مرد روی اعلامیه اش مینوسن شادروان...)
بیا فاندر...ما را در سایت بیا فاندر دنبال میکنید
برچسب: آدمی"شادروان"مردن"دپرس"زندگی", نویسنده: خلیل خدایی بازدید: 908